Rejseanmeldelser

Vores mål er kort sagt at levere kvalitets jagtrejser til Afrika, med høj og personlig kundeservice, hvor kun det bedste er godt nok. Vi stræber konstant efter at forbedre os og være det bedste valg for jægeren og ikke-jægeren som søger det afrikanske eventyr.

En succesfuld jagt eller safarirejse, stiller store krav til udbyderen og det er vigtigt for os, at give dig et ærligt og reelt billede af hvad du kan forvente dig – At booke din endelige jagtrejse handler dog i sidste ende om din tillid til os.

Nedenfor finder du et udpluk af tidligere kunders rejseanmeldelser fra den uafhængige anmelder side trustpilot.dk. Den fulde oversigt findes på deres officielle hjemmeside – For at blive henvist til Trustpilot, klik HER eller på nedenstående logo.

trustpilot_green_5_star

Klik på ikonet for at læse alle anmeldelser på trustpilot.dk

Lars og Sabine Højte (Danmark)

Pete Safaris kan varmt anbefales, både hvis man ønsker jagtrejse samt kombineret jagt- og familie/afslapningsferie. Vi har selv rejst med barn på 2,5 år. For os har det haft stor betydning, at al kommunikation fra start til slut samt jagtledsagelse har været med den samme person. Alt har levet 100% op til forventningen, og det er kun et spørgsmål om tid, før vi igen bestiller nye eventyr hos danske Peter, Pete Safaris.

/Sabine & Lars

Frits, Flemming og Marianna (Danmark)

Netop hjemvendt efter en helt fantastisk jagt/oplevelses rejse vil vi gerne give vores varmeste anbefalinger til Pete Safari. Vi vil gerne takke hele holdet; Peter, Lammie, Jaqi, Rosy, Attie, Shaun, Bokkie og Cornelia for en helt igennem unik og mindeværdig oplevelse der langt overgik vores forventninger.

Indkvarteringen og service var i særklasse, autentisk og varmhjertet atmosfære. Jagten var helt i top, alle ønsker, både i forhold til jagtformer og dyr blev indfriet. Efter jagten havde vi 5 dage med udflugter, Addo Elephant Park, Cheetah Farm Tour og Dybhavs fiskeri. I bestræbelserne på at indfri vores ønsker, i forhold til fiskeri, var der arrangeret overnatning i Saint Francis Bay hvor der både var mulighed for lidt strand/bade ferie og hygge på den lille havn. Lammie der guidede og kørte os rundt på udflugtsdagene gjorde disse til minder for livet og gav os mere end feriebilleder med hjem.

Forud for turen havde vi flere gange været i kontakt med Peter der var behjælpelig med råd og vejledning i forhold til alle forberedelser, transport/fly, restriktioner, nødvendige papirer, valuta m.m. Derudover gav han sig tid til et personligt møde umiddelbart inden vores rejse så da vi drog afsted var vi godt udrustet til turen som derfor, trods Corona, forløb fuldstændig efter planen og uden problemer.

En stor tak for denne gang fra Flemming, Frits og Marianna.

Jesper & Erik Harck (Danmark)

Min far og jeg var på safari i uge 40/41. Vi boede på hhv camp 1 og camp 2. Begge Lodges var af virkelig fin kvalitet og servicen var i top. PH´en Lamie er yderst kompetent og sympatisk. Han gør alt hvad der skal til for at levere varen. Trackeren er simpelthen helt utrolig dygtig. Vi skulle jage 8 trofæer på 6 dage og fik hvad vi kom efter og lidt til. Læs ikke dette som om det er let. Områderne er enorme og dyrene er på vagt. Det er jagt som alle andre steder, noget går lettere mens andet driller. Vi kan kan se tilbage på en helt fantastisk tur og kan kun gi Pete Safari vor bedste anbefalinger.
Hilsen
Erik og Jesper Harck

Bjørn Stefansson (Danmark)

Pete Safaris er en helt uforglemmelig ferie og oplevelse, med førsteklasses jagt af meget høj kvalitet. Her føler man sig hurtigt hjemme, privilegeret og på alle måder opvartet.

Naturoplevelserne starter ved solopgang, med dyrenes morgenritualer på sletten og afsluttes med en sundowner og hygge ved bålet, mens stjernerne på nattehimlen langsomt falder ned om ørene på dig. Ro og ingen stress hersker på Pete Safaris.

Peter og hans fremragende team kender området særdeles godt og har skabt nogle fantastiske rammer for jagt og afslapning til at sikre de ’vilde’ oplevelse for alle besøgende, om du er jæger eller ikke jagende partner.

Det kan som en ekstra note tilføjes at lodgen har en af Sydafrikas bedste wifi-forbindelser, hvilket gør det nemt og hurtigt at kommunikere på hele jagtområdet og med familie og venner derhjemme.

Vi kommer helt sikkert tilbage til Pete Safaris.

Thomas Christoffersen (Danmark)

En fantastisk positiv oplevelse. Peter er utrolig professionel og samtidig afslappet og ukompliceret. Lodgen er godt beliggende, med en fantastisk ro og udsigt. Servicen er i top, dejlig mad og vine, hyggelig atmosfære. Selv hvis man ikke er jæger, får man en fantastisk oplevelse. Vi kommer med garanti tilbage!

Mvh
Thomas og Gitte
Køge

Martin Petersson (Sverige)

Den bästa upplevelsen du kan få och ett minne för livet. 5 stjärnor på allt.
Jag blev mycket väl omhändertagen med planering, genomförande till hemresa.
Vid planering fick jag MYCKET hjälp med hur man går tillväga från allt med att välja flygbolag, hur man för i vapen i Sydafrika till vilka djur man önskar jaga.
Vid ankomst känner du dig som en kung och du blir mycket väl mottagen när du blir hämtad vid flygplatsen och senare inkvarterad på ditt boende. Boendet är av högsta klass och och du har allt man kan önska med tvättservice och städning.

Stämningen på lodgen är familjär och väldigt trivsam med många trevliga middagar tillsammans.
Jakten är verkligen ett minne för livet. Variationen på de olika jaktområderna är oändlig, likaså vilket vilt man vill jaga. Genomförandet och kunnandet är verkligen professionellt och du ges många skottillfällen.

Jag kan varmt rekommendera Peter och jag själv kommer att åka igen.
Stort tack för en oförglömlig resa.

Martin Petersson

Steffen Ruhlmann (Danmark)

Vi var 4 gutter der ville på jagt i Afrika. Da vi søgte på nettet fandt vi Pete safaris hjemmeside, som virkede meget interessant. På hjemmesiden kunne vi finde alt den info vi søgte og havde brug for.

Vi kontaktede Peter hos Pete Safaris og aftalte et besøg hos ham, efter besøget var der ingen tvivl om hvem vi skulle rejse med.

Peter var en meget rolig og seriøs mand, som kunne svare på de spørgsmål som vi havde. Flyveturen gik fint og vi var meget spændte. Da vi ankom til Port Elizabeth lufthavn, stod der 3 mand og tog imod os. Efter en lille køretur ankom vi til lodgen, hvor vi blev indlogeret på nogle skønne værelser. I hele taget var lodgen et dejligt sted, hvor vi følte os “hjemme”.

Personalet på lodgen var nogle venlige mennesker og servicen var helt i top.
Jagten gik over alle forventninger, PH’erne var meget opsatte og de gjorde alt for at jagten skulle blive en succes.

Området var meget afvekslende, med høje bjerge og store sletter, så der skulle arbejdes, for at komme til skud.

Alt i alt en super tur.

Knæk og bræk.
Steffen Ruhlmann

Peter Norup (Danmark)

Jeg var på en Far/Søn tur med min 15 årige søn, det var 3 gang at jeg besøgte Sydafrika.

Peter guidede min søn til hans første afrikanske dyr, så det var en stor og spændende oplevelse for alle.

Det var en rigtig tryg og god oplevelse, og især fordi at vi var sikker på, at der ikke var kommunikations problemer, da vi kunne tale dansk med Peter. vi boede super flot, i nye og spændende omgivelser, og med fantastisk mad og bålhygge om aftenen.

Kan klart anbefale Pete Safaris

Jörgen Johansson (Sverige)

Ett par veckor sedan vårt besök på two water safari, bokade jakten genom pete safari.

Har hunnit bearbetat alla intryck nu och är väldigt nöjd med vår vistelse där.

Har ni tankarna på en jaktresa till syd afrika kan jag verkligen rekommendera att ni kontaktar pete safari för mer info.

Jakten,boendet,maten var på topp och så alla trevliga människor som verkligen såg till att vi trivdes och kände oss välkommna.
tack för allt

Med vänlig hälsning
Jörgen, Tobbe, Mikael och Viktoria

Ole Dige (Danmark)

Jeg er yderst tilfreds lige fra det første møde vi havde 10 måneder forinden og ja nu til vi er landet hjemme i dk igen!!
Hele vejen igennem har vi fået den hjælp og assistance vi havde brug for inden rejsen skulle påbegyndes!!

Og hold op en flok fantastiske mennesker man bliver taget imod af når man først lander i Afrika!! Vi føler alle vi er blevet en familie/ venner rigere og vender med 100 procent sikkerhed tilbage til venner / familie og Jagten i Afrika.

Jagten levede op!! og langt over nogen af vores forventninger, profesionelle folk til at guide / hjælpe fortælle og bare gøre hele turen og jagten til en unik oplevelse!!
Det har været den største oplevelse jeg nu til dato har fået!!

Mange mange tak for dette!!

Kresten Pejtersen (Danmark)

Jeg har været på min 4 jagtsafari i Afrika. Denne gang med Pete Safaris, som jeg havde hørt meget godt om. Jeg kender Peter som en seriøs person, der altid vil forsøge at gøre det bedste, uanset hvad han beskæftiger sig med, derfor ville jeg gerne se, hvad Pete Safaris kunne levere.

Vi var 4 ægtepar, der var af sted. 3 af os var gengangere i Afrika, og en jæger var ny. Jeg kan konstatere, at alt information om vildt, jagtformer, indkvartering, forplejning, trofæbehandling og hjemsendelse af trofæer har været troværdig og præcist.

En så nærværende tilstedeværelse af jagtagenter, værtspar og personale bliver svært at finde bedre. Har du spørgsmål til denne anmeldelse, kan du bare kontakte mig på mobil 40187244.

På hele gruppens vegne giver vi de bedste anbefalinger.